top of page

על כסף, ניסים, ושירים - או "איך מימנתי את הקלטת השיר הכי יקר שלי"

מעשה שהיה כך היה לפני שנה וקצת, ביום הקצר ביותר של 2018, הלכתי לטקס לילי אינטימי ומיוחד מאוד. בלילה התאפשר לי לנגן, עלה בי רצון לנגן את השיר שלי "The Yoniverse" אבל לא הייתי בטוח אם זה מתאים ואיך יקבלו אותו. זה שיר תפילה, אבל זה גם שיר מיני, האם זה מתאים במרחב הזה שלא מתעסק במיניות? אבל השיר פעם בי עמוק, ותפילה עבורי זו עשיית אהבה עם האלוהות אז איזה שיר מתאים יותר מזה יש לי לשיר? החלטתי לא להתנצל על מי שאני ופשוט לעשות אהבה בתפילה שלי.

לשמחתי הוא התקבל בהרבה אהבה, אנשים ננגעו, אנשים רקדו, נהייתה אנרגיה מאוד מיוחדת במרחב, אפילו השמאנית באה לאמצע המעגל ורקדה לצלילי השיר. התגלמות פיזית של ריקוד האלה הגדולה במציאות. והקול שלי נפתח, עמוק משחוויתי אי פעם לפני כן.

מלא זמן שאני מת להקליט את השיר הזה, ובבוקר במעגל הסגירה של המסע כשהגיע תורי לשתף במעגל פשוט זרמתי עם דחף שעלה בי. נעמדתי באמצע המעגל וספרתי שהשיר הזה ששרתי בלילה רוצה להיות מוקלט, שזו לא הבחירה הכי אסטרטגית כי לא הכי קל לקדם שיר של 12 דקות, אבל שהשיר הזה פועם בי ומבקש לגעת בליבם וגופם של אנשים רבים. "אין לי את הכסף לזה כרגע, וייקח כמה זמן שייקח, אבל בא לי להתחיל לעבוד עליו. אם בלבכם לתמוך ביצירה הזו ולשים קצת כסף שיאפשר לי להתחיל את מסע ההגשמה של השיר הזה - זה ישמח אותי מאוד."

באתי לשבת חזרה, אבל לא נתנו לי "כמה יעלה להקליט את כל השיר" נשמע קול מהמעגל. מהר חישבתי, שיר רגיל עולה לי כ 2,000$ , פה יהיו הרבה כלים והשיר תכלס באורך של 3 שירים... אז לפחות כפול "בערך 4,000$ אני משאר" עניתי, בעודי שופט מבפנים שאני מבקש יותר מדי אבל גם מלא תקווה.

"זה יקרה" ענו מהמעגל. מה זה אומר? זה מאוד באוויר, חשבתי לעצמי, טוב בו נראה.

כשעה אח"כ הגיע אלי אחד המשתתפים, איש מבוגר מלא פליאה ושמחת חיים, ונתן לי מעטפה ובה 4,000$ מזומן. לא האמנתי למראה עיני, התמלאתי בהודיה. מרוב התרגשות בכיתי, עם חיוך מרוח על הפנים. בערך שעתיים שכל כמה זמן עלתה בי התרגשות ובכי.

הכי ריגש אותי שהוא אמר לי "אני אוהב את השיר, אבל איך תחליט לבצע אותו זה שלך, הוא לא צריך לקלוע לטעם שלי, והאמת שמבחינתי הוא גם לא חייב להיות מוצלח בסוף. הכי חשוב לי שתהנה מתהליך היצירה. וכמובן אני גם בטוח שהוא יצא מהמם"

אחרי שנה של עבודה על השיר ברגעים הפנויים בין הפקות ואירועים השיר הזה יצא לעולם, מסע מוסיקלי מיוחד ממש שאני גאה בו מאוד, בהפקתו של Ori Regev.

8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page